تبلیغات
عوارض خود ارضایی (جلق) و نحوه ی ترک آن - از بین بردن آثار مخرب خود ارضایی با ورزش و تغذیه مناسب
خوش آمدید! ()

از بین بردن آثار مخرب خود ارضایی با ورزش و تغذیه مناسب

با سه روش میتوان آثار مخرب خود ارضایی را کاهش و کاملا نابود ساخت...

1_ترک کامل خود ارضایی

2_ورزش که از مهم ترین عوامل سلامت جنسی است. ورزش میتواند دارو یی برای مشکلات جنسی باشد ...  به طوری که اگر زوجی به علت بچه دار نشدن به پزشک مراجعه کند . پزشک علاوه بر دارو  بر ورزش تاکید بسیار میکند
زیرا ورزش با افزایش خون رسانی یه تمامی نقاط بدن موجب سلامت عمومی بدن میشود ...
بررسی‌ها نشان می‌دهند 30 دقیقه ورزش در روز نه فقط باعث بهبود سلامت جنسی می‌شود، بلکه توان و بنیه افراد را افزایش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد قلب و گردش خون می‌شود و در نتیجه خون به بهترین نحو جریان پیدا می‌کند. حتی ورزش باعث تحریک حواس پنج‌گانه می‌شود.
نتیجه یک تحقیق، نشان داده‌ است که 80 درصد مردان و 60 درصد زنانی که دست‌کم هفته‌ای 2 تا 3 بار در یک برنامه ورزشی شرکت می‌کنند، میل جنسی‌شان بیشتر از حد میانگین است.
30 دقیقه ورزش در روز موجب بهبود و از بین رفتن آثار جلق زدن میشود
پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دویدن آهسته، طناب زدن،‌شنا و استفاده از تردمیل یا دوچرخه ثابت و بدنسازی از ورزش های مفید در این امرمحسوب میشوند . لارم به ذکر است که حرکات کششی  در هر نوع ورزشی قوای جنسی را بالا برده و موجب میل جنسی میشود .

3_تغذیه یکی از مهم ترین موارد برای از بین بردن آثار جلق میباشد.
این تغذیه باید شامل تمامی مواده  محرک جنسی و مواد تشکیل دهنده ی اسپرم  باشد .
که از  مواد  سازنده ی اسپرم می توان به ویتامین های گروه B  و ویتامین E و گروهی از آمینو اسید ها مانند ال ارژنین و روی اشاره کرد.

به طور کلی:

استفاده از  مواد غذایی حاوی ویتامین A

این ویتامین  در مواد غذایی مانند کلم بروکلی ، انبه ، کاهو ، شلغم، ، کلم، فلفل فرمزو اسفناج، وجود دارد.

استفاده از مواد غذایی حاوی  گروه های  ویتامین B

ویتامین های گروه به ویژه   B5، B6، B12  کاهشدهنده  استرس و تنظیم کننده میزان  هورمون های بدن و مخصوصا هورمون های جنسی می باشند.

این ویتامین در مواد غذایی مانند: کلم بروکلی، گوشت ، تخم مرغ، انواع مختلف حبوبات، سویا ، آجیل ، نان و غلات سبوس دار،  ماهی سالمون ،ماهی های آزاد  و موزوجود دارد.

ویتامین B3  یا نیاسین در افزایش گردش خون و ساختن هورمونهای جنسی نقش دارد . استفاده از  این ویتامین قبل از آمیزش ، باعث افزایش هیجان جنسی می شود.

ویتامین B6 باعث کاهش ماده ای  به نام پرولاکتین ( ماده کاهنده میل جنسی)  در بدن می شود .

نکته : استفاده از نوشیدنی های الکلی ویتامین های گروه B را از بین می برد.

استفاده از  مواد غذایی حاوی ویتامین E

این  ویتامین در  غذاهایی مانند : حبوبات ، آجیل ، تخم آفتاب گردان ، سبزیجات، زیتون ، غلات سبوس دار وجود دارد.

این ویتامین برای تولید هورمون های جنسی موثر است .  ضمنا  اکسیژن  مورد نیاز بدن به ویژه اندامهای تناسلی را فراهم کرده و در افزایش  نیروی جنسی و رسیدن به ارگاسم (بالاترین نقطه لذت جنسی) موثر است.

استفاده از مواد غذایی حاوی ویتامین C

این ویتامین در مواد غذایی مانند: گوجه فرنگی ، توت فرنگی، انبه، هلو، کیوی، و انواع مرکبات ( پرتقال، نارنگی..) وجود دارد

استفاده از مواد  غذایی حاوی  روی

این ویتامین در مواد غذایی مانند: اسفناج، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو  و سیر وجود دارد.

این ویتامین برای تولید هورمونهای مردانه به ویژه تستسترون لازم است و باعث افزایش مقدار اسپرم در مایع منی می شود، برطرف کننده احساس خستگس و در نتیجه افزایش دهنده نیروی جنسی است.

استفاده از مواد  غذایی حاوی منیزیم

این ویتامین در مواد غذایی مانند: آجیل و غلات سبوس دار وجود دارد.

این ویتامین به افزایش استقامت ماهیچه ها  کمک کرده و همچنین باعث آرامش اعصاب یا همان Relaxation   می شود.

استفاده ازمواد غذایی حاوی  اسیدهای چرب ضروری

اسیدهای چرب را می توان در مواد غذایی مانند: بادام ، کنجد، کدو تنبل، جوانه گندم و انواع ماهی ها وجود دارد.

اسیدهای چرب ضروری  باعث  ذخیره ی ویتامین های محلول در چربی مثل D ،E  و K  می شود  و نیروی  جنسی  را افزایش می دهد.

بهترین مکمل غذایی

قرص Zink Plus می باشد ، زیرا کل ویتامین های گروه B را شامل میشود و همینطور دارای  روی میباشد

که این ها در کنار هم یک مکمل قوی  جهت تقویت بدن و تقویت قوای جنسی می باشد .

لیستی از مواد غذایی موثر در بهبود وضعیت جنسی 

ذرت بو داده با کره
، آب انار ، سبزیجات مخصوصا نعنا و ترخون ، میگو و ماهی و تمامی غذا های دریایی ، شکلات ، مارچوبه(جوشیده شود و 3 روز در هفته میل شود) ، گوجه فرنگی ، لیمو ترش ، زیتون ، هویج ، انجیر ، جو(سوپ جو) ، فلفل و غذا های تند و ادویه دار ، اسفناج ، زنجبیل ، زغال اخته ، سیب ، عسل ، موز ، پیاز و گوشت و تخم مرغ (سفارش شده اهل بیت در این امر) ، خربزه ، انبه ، حلیم ، شیر ،
زعفران
، هندوانه ، جوانه ی گندم ، روغن کنجد ، دم کرده ی گل شقایق ، سیاه دانه ، دارچین ، بخته سنجد ، گزنه ، کرفس ، آناناس ،
بادام زمینی
، پیازچه ، گلابی ، جینسینگ ، تمشک ، کاسنس سالادی ،
خاویار
، رازیانه ، وانیل ، ریحان ، شلغم  ، عرق گزنه ، زرد آلو ، نارگیل ، ذرت

چند توصیه

1. هیچ گاه با شکم پر نخوابید (زیرا موجب زود انزالی میشود)
2. همیشه 3 ساعت قبل از خواب شام را میل نمایید.
3. سی دقیقه قبل از غذا آب بنوشید و دو ساعت و نیم بعد از غذا آب بنوشید.
4. در هنگام غذا خوردن عجله نکنید و خوب غذا را بجوید.
5.هیچ وقت تا زمانی که گرسنه نشده اید به سمت غذا خوردن نروید.
6. با غذا های خود تا جای ممکن سالاد (دارای روغن زیتون و لیمو ترش) میل نمایید .


اجباری نیست ... ولی: جهت بهبود آلت تناسلی و بیضه ها تا 40 شب  با ترکیبی از روغن زیتون و روغن کنجد(یک قاشق غذا خوری... نه بیشتر) بیضه ها  را خوب چرب کنید .کمی مالش کافی است و وسواس در این مورد ...خود تحریک کننده است

هشدار : فقط بیضه ها چرب شوند






به طور خلاصه برای بالا بردن  نیروی جنسی نیاز به تغذیه سالم و ورزش دارید.


دوشنبه 31 مرداد 1390 - 11:31 ب.ظ
نظراتنظرات()           
صفحه های وبلاگ
درباره ما
ان الله علی کل شی قدیر
آیا با خواندن این جمله از خدا
نمی خواهید تا کمکتان کند ؟
نویسندگان
نظرسنجی
میزان رضایت شما از مطالب وبلاگ در چه حد است ؟



آمار
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
امكانات
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه

قالب ساز
ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .